بسیاری از علاقه مندان به علوم رایانه و فناوری اطلاعات و ارتباطات، وبلاگ Webware را می شناسند. این وبلاگ محبوب هر ساله رأی گیری جالبی را برای انتخاب ۱۰۰ سرویس برتر انجام می دهد

یکی از مشکلات سایت های ایرانی محدودیت پهنای باند و فضا هست (سایت هایی که دیتاسنتر و تمام تجهیزات آن در داخل کشور ایران هست) و این باعث شده تا سایت های آپلودسنتر ایرانی کم و امکانات آنها کمتر باشد.

اینکه چرا اسم این پایگاه، علی باباست خیلی مهم نیست! مهم آن است که شیوه این سایت باعث شده است تا کشور چین را با پورتال مشهور علی بابا در دنیا بشناسند و این سایت، به عنوان جاده ابریشم دیجیتالی این کشور در دهکده جهانی وب، معرفی شود.

نسل جدید فروشگاه های اینترنتی

یادداشت این شماره من در مورد راهکارهایی است که کسب و کارها می توانند در ایجاد وب سایت دنبال کنند و به فروش بیشتری، این بار از طریق فضای مجازی دست پیدا کنند. در این مورد، قانونی راداریم به نام ۲۰ ۴۰ ۴۰ که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم.

بعضی وقت ها برخی افراد ارزان بودن را دلیلی بر بد بودن می دانند و اگر گزینه ای رایگان را پیش روی داشته باشند، اصلا به آن توجهی نمی کنند. برخلاف این باور اشتباه، همیشه رایگان یا ارزان بودن برابر با بد بودن نیست؛ بلکه گاهی اوقات یک کالا، محصول یا خدمات رایگان می تواند به مراتب بهتر و با کیفیت تر از موارد مشابه و گرانقیمت باشد

وبسایت ها، برنامه های تلفن همراه، کتاب های اینترنتی، جوامع مطالعه آنلاین و مترجم های آنلاین همه و همه گزینه های خوبی برای یادگیری زبان هستند. ولی آنقدر در اینترنت منابع مختلف با کیفیت های متفاوت وجود دارد.