قرار دادن امضا در ایمیل ، یکی از بنیادی ترین کارها برای شرکت ها و بازاریابانی می باشد که هدف کار آنها در ارسال ایمیل به مشتریان و مخاطبان است ، ایجاد یک امضا می تواند در انجام برندینگ و بازاریابی بسیار موثر باشد ، نوشتن و درج یک امضا امری زمان بر نیست تنها می توانید در عرض چند دقیقه آن را ایجاد کنید ، ولی این کار کمی به دقت نیاز دارد .
اگر شما قصد دارید امضایی را برای ایمیل شرکت ، برند خود و دیگر موارد ایجاد نمائید ، در این مقاله نکاتی را به شما ارائه خواهیم داد که می توانید موفقیت خوبی با امضای ایمیل خود داشته باشید:

اصول اولیه در ایجاد امضای ایمیل :

امضای ایمیل نیازی نیست که فانتزی و زیبا باشد ، امضایی مهم است که دارای ساختاری قدرمتند و ایجاد شده تحت اصول باشد ، یک امضای خوب باید عناصر زیر را داشته باشد :
  • نام شما
  • شغل کاری شما
  • عنوان برند تجاری شما
  • اطلاعت ارتباطی همانند شماره تماس و …
شما با داشتن یک امضای ایمیل کوتاه می توانید توجه های زیادی را به خود جلب نمائید ، سعی نکنید که در امضا از رنگ ها و فونت های فانتری استفاده نمائید.
نحوه ایجاد امضای ایمیل تاثیر گذار در ایمیل مارکتینگ
بهترین امضا ، امضای است که بسیار ساده و خلاصه باشد.
شرح عناصر تشکیل دهنده یک امصا ایمیل :

درج نام:

سعی نکنید که نام و نام خواندگی خود را در آدرس ایمیل کمپانی خود قرار دهید ولی در مقابل سعی بر این داشته باشید که نام و نام خانودادگی خود را در امضای ایمیل درج کنید ، با این کار شما با یک تیر دو نشان را هدف گرفته اید.

شغل کاری شما :

سعی بر این داشته باشید هدف یا شغل کاری خود را در امضای ایمیل شرکت خود ، درج نمائید ، اندازه این متن باید کوچکتر از نام و نام خانوادگی باشد و همچنین سعی کنید که این عنوان بعد از نام و نام خانوادگی درج شود.

عنوان برند تجاری :

درج عنوان برند تجاری در امضای ایمیل امری بسیار حیاتی است ، با این کار مخاطبین ، اطلاعت دقیق تری از کمپانی شما بدست خواهند آورد ، اگر برند شما موضوعی در حوزه ی بازاریابی باشد و شما آن را در ایمیل خود قرار دهید ، مردم متوجه می شوند که تجارت شما بازاریابی است .
در ضمن سعی کنید که این متن را به سایت اینترنتی خود لینک دهید ، با این کار مخاطبین شما می توانند به سرعت هر چه تمام تر سایت و محتوای سایت شما را بررسی کنند.

منبع: وب برندیگ

اطلاعات تماس :

همواره سعی کنید کنید که اطلاعات تماس را در امضای خود درج کنید ، این اطلاعات تماس می تواند شماره تلفن ، آدرس شبکه های اجتماعی ، اسکایپ و دیگر موارد از این قبیل باشد.
اما نکته ای که قابل توجه می باشد ، اگر شما همواره در اسکایپ آنلاین نمی باشید ، در اینصورت نباید لینک اسکاپیت خود را در امضای ایمیل قرار دهید ، با این کار ، کاربران و مخاطبان خود را نا امید خواهید ساخت ، بنابراین فقط در بخش تماس ،  آدرس ها و لینک های ارتباطی را قرار دهید که شما همواره در آنها حضور دارید.
امضای ایمیل ، شاید یکی از مهمترین راه ها برای معرفی کار شما باشد و در حقیقت بیان کننده این است که شما چه کسی هستید ؟در صورت رعایت این موارد می توانید منافع خوبی را از یک امضای ساده در ایمیل خود بدست آورید.