آپ جام جم که محصول تلاش همکارانمان در بخش فنی و انفورماتیک موسسه فرهنگی و مطبوعاتی جام جم است استفاده و دسترسی سریعتر و بهتر از سایت‌های متعدد جام جم را از طریق گوشی تلفن همراه شما آسانتر از پیش می‌کند.

این سایتها شامل جام جم آنلاین، جام جم ورزشی، کلیک، جام جم نما، جام جم نوا، جام جم سرا، جام جم سیما و جام جم ایام است. با ورود به این سایتها، می توانید از تازه ترین اخبار و مطالب سرویسها و صفحات مختلف آن بهره ببرید.

علاوه بر آن می‌توانید مطالب و محصولات سایتهای یادشده را در دسته بندیهایی نظیر فیلم، کاریکاتور، آشپزی، موسیقی، خبر، رادیو و تلویزیون، اقتصاد، سبک زندگی، دانش، سرگرمی و خواندنی، دفاع مقدس، سلامت، تاریخ، فناوری اطلاعات، سفر و گردشگری، جملات ناب، حوادث، فوتبال و ورزش به راحتی ببینید و بخوانید.

علاوه بر آن، هر مطلب و خبری را که در این مجموعه در دسترستان قرار گرفته است، می توانید به آسانی و از طریق هر شبکه اجتماعی یا برنامه ارتباطی و اطلاع‌رسانی مورد علاقه خود همچون وایبر، لاین، واتس اپ، فیسبوک، تویتر، اینترنت، ایمیل و مانند اینها که در گوشی تلفن خودتان نصب کرده‌اید، با دیگران به اشتراک بگذارید.

یکی از بخشهای جدید و جذاب نسخه موبایلی جام جم، افزوده شدن بخش جدیدی با عنوان «جملات ناب» است که از این پس و به طور مداوم جملاتی در قالب تصویر در آن منتشر خواهد شد. دسترسی به این تصاویر علاوه بر آن که از طریق نشر در جام جم سرا برای استفاده کنندگان از رایانه شخصی ممکن است، برای استفاده کنندگان از موبایل و از طریق اپ جام جم آسانتر و دلپذیرتر خواهد بود چرا که با ورود مستقیم به بخش مربوط به آن، راحت و ساده می‌توانند تصاویر مذکور را ببینند و بسرعت برای هر شخص یا گروهی به اشتراک بگذارند. این شخص یا گروه ممکن است شماره‌ای ذخیره شده در دفترچه تلفن یا فهرست مخاطبان گوشی باشد، یا شخص و گروهی در لیست دوستان و آشنایانتان در جیمیل و یاهومیل و... یا حتی شبکه‌ای اجتماعی که عضو آن هستید.

شما می توانید زیر همه خبرها و مطالب جام جم، نظرات و دیدگاههای ارزشمندتان را هم برای ما و هم، مخاطبان سایتهای جام جم اعلام کنید.

اپ جام جم را علاوه بر اپمارکت‌هایی چون «بازار» از طریق کلیک روی لینک زیر می‌توانید دانلود کرده و با ذخیره آن در رایانه، از طریق بلوتوث یا کابل مخصوص انتقال فایل به گوشی تلفن همراهتان منتقل کرده، آن را ذخیره و نصب کنید. همچنین اگر برنامه بارکدخوان در گوشی خود دارید می‌توانید آن را روی بارکد QR گرفته، اسکن کنید و ساده‌تر به برنامه دسترسی یابید. ما را از نظرات و پیشنهادهایتان برایی بهبود برنامه در آپدیت نسخه‌های بعدی نیز بی‌خبر نگذارید.
منبع: تازه های فناوری