در حقیقت در ابتدا قصد داشتم تمام این پست را در قالب یک پاراگراف بلند بنویسم تا خواننده بهتر با مقصودم آشنا شود؛ با این حال گمان کردم در چنین شرایطی هیچ کس، حتی علاقمندان مطلب نیز حاضر نمی شوند آنرا به اشتراک بگذارند؛

گوگل نرخ برگشتی را چنین تعریف می‌کند: “درصد بازدیدهایی که تنها از یک صفحه انجام می‌شود و بدون ادامه یافتن به صفحات دیگر تمام می‌شود”. به بیانی دیگر زمانی که بازدید کننده تنها از یک صفحه از وب سایت شما بازدید می‌کند و بدون دیدن صفحات دیگر وب سایت مربوطه را ترک می‌کند. این عمل به ضرر سایت شما تمام می‌شود.

عبارت SEO یا Search Engine Optimization پروسه و ترکیبی است از چندین تکنیک نسبتاً ساده که موجب افزایش نمایش نام وب سایت یا یک صفحه وب در نتایج جستجو در موتورهای جستجو می‌شود. پیش از معرفی این تکنیک‌ها بد نیست بدانید که برای بهره‌مندی از این قابلیت نیازی به پرداخت کوچک‌ترین مبلغی نیست و تنها می‌توان

تمامی وب سایت‌هایی که به نوعی با بازاریابی اینترنتی سر و کاردارند، تلاش در بالا بردن نرخ تبدیل خود می‌کنند.
نرخ تبدیل از فرمول زیر به دست می‌آید:
نرخ تبدیل=(تعداد کل کاربران) / (تعداد کاربرانی که هدف مورد نظر صاحب سایت را انجام داده‌اند)

وبلاگ نویسی یکی از بهترین تکنیک ها برای کشاندن مشتریان هدف باکیفیت به داخل قیف خرید است. درصورتی‌که در خصوص موضوعات مرتبط به کمپانی‌مان مطلب بنویسیم، می‌توانیم نتیجه بگیریم به‌احتمال‌زیاد خوانندگان به محصولات و خدماتی که ارائه می‌کنیم علاقه‌مند بوده‌اند که جذب محتوا شده‌اند.

معمولاً وقتی با صاحبان کسب‌وکارها یا بعضی از بازاریابان صحبت می‌کنم، اولین جمله‌ای که می‌شنوم این است که: “نمی خوام زیاد ایمیل بفرستم؛ نهایتاً هرماه یا هر سه ماه یک‌بار!”

برخوردهای اول می‌توانند باعث ایجاد یا از بین رفتن یک رابطه شوند. در مورد وب‌سایت کمپانی‌ها هم دقیقاً همین وضعیت برقرار است و تجربه کاربر درون سایت می‌تواند باعث شود از سایت گریزان شود یا اینکه تبدیل به یکی از مشتریان وفادار مجموعه شود.

این هفته حدود ۵۰ سایت را دیدم که اعلام کرده بودند در تبلیغاتشان، لینک‌ها را NoFollow می‌کنند. تمام این سایت‌ها حاضرند باکمال میل لینک بفروشند، اما به‌هیچ‌وجه اجازه نمی‌دهند لینک‌ها Follow شوند. اما این تکنیک واقعاً تأثیری هم دارد یا فقط سعی دارد کاربران را اندک اندک به مسیری سوق دهد

کدام‌یک برای کاربران بهتر است؟ مدت‌های مدید است که طراحان وب درگیر این مسئله هستند و هرکدام نظر خودشان را داده‌اند؛

خیراً بسیاری از وب‌سایت‌ها به استفاده از سرویس‌های کوتاه کردن URL روی آورده‌اند؛ چنین سرویس‌هایی به ۲ دسته کلی تقسیم‌بندی می‌شوند:

تابه‌حال دقت کرده‌اید که بیشتر وب‌سایت‌ها لینک تماس با ما را انتهای نوار هدایتی‌شان تعبیه می‌کنند؟ چون کاربرانی که وارد یک سایت جدید می‌شوند، یک الگوی طبیعی را دنبال می‌کنند و درصدد این هستند که بلافاصله تشخیص بدهند سایت موردنظر ارزش بازدید دارد

تمام کاربران اینترنتی گاهی دچار اضطراب می‌شوند؛ احتمالاً خود شما هم همین حس را تجربه کرده‌اید، هرچند شاید آن‌قدر خفیف بوده که متوجهش نشده‌اید. در دنیای تجارت الکترونیک امروز، اضطراب یکی از بزرگ‌ترین موانع تبدیل کاربران و سودآوری مجموعه‌ها به شمار می‌رود.

مهم‌ترین مهارت در بازاریابی دیجیتال این است که بتوانیم کاربران را متقاعد کنیم؛ هرچقدر هم که تبلیغات کنیم و هر تعداد پنجره که پاپ آپ کنیم، دست‌آخر درصورتی‌که نتوانیم مشتریان را ترغیب کنیم، فروشی نخواهیم داشت. هنر متقاعد کردن افراد، مهارت بسیار ارزشمندی است؛ درصورتی‌که تعدادی از تکنیک‌های پیشرفته آن را یاد بگیریم، می‌توانیم

درصورتی‌که طراح وب باشید، مطمئناً مسئولیت طراحی UI هم بر عهده خودتان است و در آینده نزدیک وظیفه‌تان سنگین‌تر از قبل هم می‌شود. بااینکه این روزها صفحات وب کاملاً مختصر و مفید شده‌اند و عموماً تنها شامل یک بخش هدایتی و تعدادی فرم تماس با ما می‌شوند، بااین‌حال مطرح‌شدن تکنولوژی‌ها و استاندارهای جدید باعث شده مشتریان انتظار داشته باشند

فرض کنید وارد ابزار GA تان شده‌اید و در کمال تعجب می‌بینید در ترافیک ورودی به سایت افزایش یا کاهش قابل‌توجهی رخ‌داده، در چنین شرایطی احتمالاً رئیستان درباره موضوع توضیح می‌خواهد و شما هم دربه‌در دنبال علت می‌گردید. درصورتی‌که بتوانید داده‌های GA را دقیق‌تر تحلیل کنید، اوضاعتان واقعاً بهتر می‌شود! در این صورت می‌توانید

ارتباط مناسب ابزارهای نرم‌افزاری با کاربران، یکی از مهم‌ترین المان‌های موفقیت آن‌هاست. سایت مجموعه هم از این قاعده مستثنا نیست و باید تا حد ممکن کاربرپسند باشد و ساختار هدایتی ساده و قابل‌فهمی داشته باشد. در چنین وضعیتی چه‌کاری بهتر از اینکه سایتمان را به دست کاربران خودش تست کنیم؟ در ادامه سعی داریم پروسه تست کاربران را به‌صورت کامل بررسی کنیم.

معمولاً به هنگام ساخت صفحات وب تمرکزمان را کاملاً به المان‌های مختلف صفحه، مثلاً تصاویر، رنگ‌ها، فونت‌ها و … منعطف می‌کنیم؛ اما آن بخش از طراحی که بیشترین تأثیر را بر روی کاربر می‌گذارد، بخش نامرئی صفحه است: فضای سفید یا نگاتیو بین المان‌ها. متأسفانه اکثر طراحان وب (حتی مشتریان پروژه‌ها) تصور می‌کنند فضاهای سفید خالی هستند و باید به

درصورتی‌که در کنار استراتژی بازاریابی آنلاین مجموعه یک کمپین ایمیلی هم داشته باشیم، ممکن است گاهی نتوانیم درباره موفق بودن یا نبودن آن نظر دقیقی بدهیم. در حقیقت فقط در حالتی می‌توانیم مطمئن باشیم کاربران از طریق ایمیل‌ها سایت کمپانی را پیداکرده‌اند

بهینه‌سازی آمار تبدیل (CRO)، مخصوصاً اگر در این حوزه مبتدی باشید آن‌قدر که به نظر می‌رسد هم ساده نیست. اصلی‌ترین مشکل در مسیر CRO این است که باید بدانیم از کجا شروع کنیم و چه چیزی را تست کنیم. در ادامه سعی داریم موضوع دوم را تحلیل کنیم. اما نکته اساسی این است که اجرای تست‌های تصادفی و بی‌هدف معمولاً نتیجه معکوس دارد؛ اگر زمان و هزینه قابل‌توجهی برای نرم‌افزارها، کارمندان و مشاوران پروژه صرف کنیم و فاکتورهایی را تست کنیم که نمی‌توانند به‌اندازه کافی سودآوری داشته باشند

بسیاری از شماها احتمالا قبلا این سوال در ذهنتان بوجود آمده است که چرا طراحی وب سایتی که یک فروشگاه اینترنتی می باشد با طراحی وب سایت های دیگر متفاوت می باشد. چنین وب سایت هایی می بایست جذاب، سازمان یافته و منسجم باشند و از رنگ های درستی که مناسب روحیه وب سایت هستند استفاده شود. نگاهی دقیقتر به فروشگاه های اینترنتی موفق، مفهوم تفاوت های میان فروشگاه های اینترنتی موفق را نشان می دهد.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که طراحی وب سایت شما ممکن است آزار دهنده باشد؟ وقتی صحبت از طراحی وب سایت به میان می آید، دانستن این موضوع که بینندگان وب سایت شما از چه چیزی بیشتر از همه بدشان می آید، ضروری ترین چیزهایی است که شما نیاز به دانستن آن دارید.

زمینه فعالیت:فروش سنگ

زمینه فعالیت:مرکز پخش تجهیزات کشاورزی

زمینه فعالیت:فروش لوازم صنعتی

زمینه فعالیت: فروش انواع کاشی

زمینه فعالیت: گالری فروش جواهرات

زمینه فعالیت: فروش کفش

زمینه فعالیت:ارائه خدمات سینمایی

زمینه فعالیت: توليد روغن هاي روان كننده